خانه / شهرستان ها / مشهد / مرحله نهایی مبارزه فرارسیده
مرحله نهایی مبارزه فرارسیده

مرحله نهایی مبارزه فرارسیده

حجت‌الاسلام مهدی طائب در جمع نمازگزاران مسجد حضرت رقیه(س) مشهدمقدس اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی هیچ نداشتیم اما امروز و پس از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد هستیم که در موقعیت فعلی قرار داریم و به مرز اسرائیل نیز رسیده‌ایم.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار بیان کرد: امروز مرحله نهایی مبارزه فرارسیده و باید مصمم در این مسیر گام برداریم؛ وضعیت امروز ما مانند وضعیت جنگ صدر اسلام است که در آن مالک اشتر به چادر معاویه رسیده بود.

طائب عنوان کرد: در ماجرای برجام شاهد بودیم که بار دیگر بدعهدی غرب و در راس آنها آمریکا ثابت شد اما ما به عهد خود وفا کردیم؛ بنابراین در جریان خروج گام به گام از برجام باید این مسئله تبیین و روشن شود.

وی افزود: پس از این ماجراها شاهد بودیم که پهپاد آمریکایی و کشتی انگلیسی توقیف شد و این دو فعالیت مهم بیانگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود و طرف‌ها هیچ کاری نتوانستند صورت دهند.

وی خاطرنشان کرد: شرایط فعلی زمان مساعد و مناسبی برای مذاکره نیست زیرا گام‌های نهایی مبارزه را برداشته‌ایم و باید قدم‌های آخر را نیز استوار برداریم.

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
https://yaran-khorasan.com/3693

مطلب پیشنهادی

01622230ff2e18c0e12bfb62be91be4d9568 - اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی

اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی

با حضور عوامل در مشهد مقدس با حضور : قربانعلی طاهرفر (کارگردان) تورج الوند (بازیگر) علیرضا استادی (بازیگر) جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ مشهدمقدس، پردیس سینمایی هویزه ساعت ۲۱ مشهدمقدس، پردیس سینمایی پارک بازار لینک خرید بلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code