خانه / کار ویژه / پرونده انقلاب اسلامی / کتاب پیش بینی های حکیمانه؛ که حاوی پیش بینی های حکیمانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری میباشد توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد

کتاب پیش بینی های حکیمانه؛ که حاوی پیش بینی های حکیمانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری میباشد توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد

شاید این سوال مطرح بشود که چرا ما باید به پیش‌بینی‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بپردازیم؟ اما باید اذعان کرد با توجه به دیدگاه‌های حکیمانه دو امام انقلاب اسلامی در مسائل مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و پیش‌بینی‌های مهم و تحقق‌یافته آنان در زمینه‌های سیاسی، می‌توان از بیانات آن دو بزرگوار رهنمود گرفت و جلوتر از زمان حرکت کرد. در واقع از این طریق می‌توان نیازها و مسائل آینده را شناخت و از هم‌اکنون برنامه‌ها و تدابیر مناسبی را طراحی و امکانات لازم و ضروری را مهیا و از غافلگیری جلوگیری کرد.

امام خمینی ره و امام خامنه‌ای در طول حیات پربرکتشان، در مقاطع مختلف، مطالب و مسائلی را پیش‌بینی کرده‌اند که گذشت زمان به بسیاری از آنها جامه عمل پوشانیده است؛ و ان‌شاءالله در آینده نیز کماکان شاهد تحقق باقی‌مانده آنها خواهیم بود.

در این کتاب پیش‌بینی‌های امامین انقلاب اسلامی، در موضوعات مختلف سیاسی ـ اجتماعی گردآوری شده‌اند. در فصل اول به پیش‌بینی‌های تحقق‌یافته امام خمینی ره اشاره‌ای شده و در فصل دوم به پیش‌بینی‌های محقق‌شده امام خامنه‌ای اختصاص داده‌ شده است.

همچنین در فصل سوم نیز آن دسته از پیش‌بینی‌های آن دو بزرگوار را که همگی در انتظار تحقق آنها هستیم، در اختیار مخاطبان گرامی قرار داده شده است.
مجموعا بیش از ۴۰ پیش بینی از امامین انقلاب اسلامی که بیش از ۳۰ فقره از آنها به تحقق رسیده است و ما بقی در صف انتظار هستند.

کتاب “پیش بینی های حکیمانه” در قطع رقعی و ۱۵۰ صفحه به کوشش شاکر قوامیان و مهدی مطهری و به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است .

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی( nashreshahidkazemi.ir ) و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را دریافت کنند.

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
https://yaran-khorasan.com/10232

مطلب پیشنهادی

56e0e24968696a1fbe58243f58b7b76a2491 310x165 - بسته ویژه 13 آبان مخصوص نخبگان و فعالان مراکز فرهنگی

بسته ویژه ۱۳ آبان مخصوص نخبگان و فعالان مراکز فرهنگی

دریافت مجموعه های تولیدی آمریکا منفی بیست؛ «افول امریکا به روایت آمارهای بین المللی» در حوزه های اجتماعی، بهداشت و سلامت، اقتصادی و سیاسی کتاب آمریکا منفی 20: https://yk8.ir/us1 مجموعه نمایشگاه عکس آمریکا منفی 20: https://yk8.ir/us2 جزو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code