خانه / کار ویژه / رصد / بیانیه مشترک ۳ تولیت حرم های مطهر

بیانیه مشترک ۳ تولیت حرم های مطهر

تولیت های آستان قدس رضوی‏، حرم حضرت معصومه (س) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) درباره بسته شدن درب های حرم های مطهر بیانیه مشترکی صادر کردند.

با ورود و شیوع بیماری کرونا و توصیه‌های مقامات بهداشتی در مخاطرات جدی تجمعات، مدتی است که کلیه‌ی اجتماعات و برنامه‌های گروهی عتبات مقدسه به حال تعلیق درآمد و اکنون با گسترش و مخاطرات جدی‌تر کرونا در سطح کشور و جهان، با قلبی شکسته و دلی پردرد، تصمیم سخت ایجاد محدودیت موقت انجام گرفت و لذا با حزن و اندوه فراوان عذرخواهی خود را به پیشگاه اهل بیت(ع) در عدم امکان ارائه خدمات به زائران عزیز حرم‌های مطهر ابراز می‌داریم.

ان‌شاءالله با همکاری سازمان صداوسیما و مجموعه‌های رسانه‌ای و فضای مجازی، امکان زیارت از راه دور و ارتباط تصویری با مضجع منور حضرت ثامن الحجج(ع) و مراقد حضرت معصومه(س) و حضرت عبدالعظیم(ع) برای دلدادگان آن بزرگواران فراهم گردیده است.

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
https://yaran-khorasan.com/10022

مطلب پیشنهادی

تصاویر اختصاصی الجزیره از لحظه انفجار ساختمان محل استقرار نیروهای اشغالگر اسرائیل

پس از هدف قرار گرفتن توسط گروه های مقاومت فلسطین. میزان دود برخاسته حاکی از حجم این انفجار بزرگ است که طبق گفته ارتش اسرائیل ناشی از شلیک رزمندگان فلسطینی به دو ساختمانی است. که نیرو های اسرائیلی مشغول بمب گذاری برای منفجر کردن آن بوده اند. #

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code