خانه / شهرستان ها / مشهد / سخنان رهبرفرزانه‌انقلاب در دیدار با دست‎اندرکاران اردوهای هفت‌روزدربهشت و مولفین کتب معرفتی برترین آرزو موسسه‌جوانان‌آستان‌قدس‌رضوی طی مراسمی منتشر شد.

سخنان رهبرفرزانه‌انقلاب در دیدار با دست‎اندرکاران اردوهای هفت‌روزدربهشت و مولفین کتب معرفتی برترین آرزو موسسه‌جوانان‌آستان‌قدس‌رضوی طی مراسمی منتشر شد.

این دیدار که در سفر اخیر رهبرمعظم‌انقلاب به مشهد در تالار آینه حرم رضوی با حضور تولیت آستان‌قدس‌رضوی در شهریورماه ۹۸ برگزار شده است، معظم له پس از استماع گزارش اقدامات شکل گرفته، ضمن تفقّد از نویسنده کتب هفت جلدی «برترین آرزو» و دست‌اندرکاران اردوهای «هفت روز در بهشت»، نکاتی فرموده‌اند که اهم وارد آن به شرح ذیل است:

?انجام این کارها و به ثمر رسیدن آن به ‌علت جوان بودن شماست

?در این راه اصلاً خسته نشوید و قوی حرکت کنید، این مهم است. موانع نباید شما را خسته کند. در این راه، موانع پیش‌رو را هم رد کنید و اگر قابل رد کردن نبود باید مانع را دور بزنید و مسیر را ادامه دهید. خدا به شما توفیق داده که در این کار و مسیر قرار گرفته‌اید.

?مسیر درستی را در پیش گرفته‌اید، اگر شما هم در این راه استقامت کنید و مشکلات مانع شما نشود، فردای این کشور آن چیزی خواهد بود که آرزوی امروز شماست یعنی حاکمیت اسلام، تشکیل دولت اسلامی و شکل‌گیری حکومت واقعی اسلام و جهانی شدن آن.

?بنده این کتاب‌ها را همان دو سال پیش که به دستم رسید، مجلداتی از آن‌ها را کامل خواندم. خیلی خوب بود؛ نکته‌ی عمده این بودکه مباحثِ درست و صحیح طرح شده در متون عمیق دینی را با زبان قابل فهم برای جوان و اثرگذار بر روی جوانان بیان کردید.

? [درخصوص اردوهای هفت‌روزدربهشت] دایره تاثیر را توسعه دهید؛ به عدد ۴هزار قانع نشوید؛ کار را به ۴۰هزار و حتی به ۴۰۰هزار نفر برسانید. خدا قطعاً با شماست.

?از خدا بخواهید تفضلات خودش را بیش از پیش نصیب شما کند. بنده هم دعاگو هستم

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
https://yaran-khorasan.com/7843

مطلب پیشنهادی

67bdf024ae41ae682951d5f4c0ebba4b4401 - ثبت نام کشوری طرح ولایت تابستان ١۴٠٣

ثبت نام کشوری طرح ولایت تابستان ١۴٠٣

ویژه فعالین فرهنگی تا حداکثر سن ۲۷ سال زمان برگزاری: ٢٨ تیر ١۴٠٣ (به مدت ۴٠ روز) مکان: مشهد مقدس ثبت نام تا ١۵ اردیبهشت ماه از طریق: http://Hamzevasl.ir کسب اطلاعات بیشتر: برادران: ۰۹۹۶۲۸۶۷۵۰۰ خواهران: ۰۹۳۸۷۸۰۴۱۶۱ و ۰۹۲۳۱۵۵۴۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code