خانه / کارگروه ها / فعال اجتماعی / مسجد امام هادی(ع) مشهد مطلع عشق دو جوان بسیجی/‌ جوانانی که زندگی به سبک ایرانی، اسلامی را الگو زندگی خود قرار دادند
مسجد امام هادی(ع) مشهد مطلع عشق دو جوان بسیجی/‌ جوانانی که زندگی به سبک ایرانی، اسلامی را الگو زندگی خود قرار دادند

مسجد امام هادی(ع) مشهد مطلع عشق دو جوان بسیجی/‌ جوانانی که زندگی به سبک ایرانی، اسلامی را الگو زندگی خود قرار دادند

یکی از مواردی که شاید در سال‌های اخیر به‌ عنوان موضوعی مهم در جمهوری اسلامی ایران به آن توجه شده است و مقام معظم رهبری نیز تاکید فراوانی بر اجرای آن داشته‌اند، بحث سبک زندگی اسلامی و ایرانی است که به‌یقین از اهمیت فراوانی برای جامعه اسلامی و شیعی ایران برخوردار است.

دو زوج جوان بسیجی با توکل بر خدا، پیروی از فرمایشات فرمانده کل قوا و ولی نعمتشان و توسل به امام مهربانی‌ها تصمیم گرفته‌اند تا به این حرف جامعه عمل پوشانده و زندگی خود را در آستانه شب یلدا بر پایه و اساس زندگی ایرانی، اسلامی آغاز کنند.

در این مراسم خبری از مبلمان متنوع، گران قیمت و سفره عقدی با طرح‌های مدرن نیست، جالب این است که هیچ کس لباس فاخر نپوشیده و همگی در کمال سادگی و بی‌آلایشی حاضر شده‌اند.

مجری مراسم را با سلام و صلوات آغاز می‌کند، بعد از مداحی عروس و دامادها را به جایگاه ساده‌ای که با بادکنک، شرشره، گلدان و عکس‌های رهبران انقلاب و شهدا تزئین شده است جهت خواندن خطبه عقد دعوت می‌کند.

عاقد پس از خواندن شرایط ضمن عقد خطبه را جاری می‌کند، این دو زوج جوان وجه مشترک زیادی دارند به‌عنوان مثال مهریه‌شان ۱۴ سکه به نیت ۱۴معصوم و یک سفر زیارتی به سرزمین عشق است.

عروس‌ها با توکل بر خدا و اجازه از ریش سفیدان مجلس بله می‌گویند و حاضران یک صدا صلوات می‌خوانند و زوج‌های جوان حلقه‌های ساده خود را در دست یکدیگر می‌اندازند.

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
https://yaran-khorasan.com/8399

مطلب پیشنهادی

کافه گفتگو؛ مـن و تو همـوطـنیم❤بیا باهم حرف بزنیم…

اقدام موثر مجموعه ستاد مشارکت حداکثری لینک با کیفیت: https://mega.nz/file/Q3gAVSCI#B0NynVM_QUzOyA-1v6b2ZGOu2utfze87Z6F4SgyqnJ4 #کافه_گفتگو #ستاد_مردم_ایران #انتخابات به یاران خراسانی در ایتا بپیوندید: ارسال عدد 8 به سرشماره 30001572

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code