چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / کارگروه ها /  مدیریت فرهنگی / سخنان هانی ایرانمنش (مسئول مرکز رشد ستاد پیشرفت جامع) در اجتماع مردمی هسته‌های جهاد و پیشرفت

سخنان هانی ایرانمنش (مسئول مرکز رشد ستاد پیشرفت جامع) در اجتماع مردمی هسته‌های جهاد و پیشرفت

تحول باید با محوریت و پیشرانی محرومین رقم بخورد و این شدنی نیست مگر با تحول در حرکت‌های جهادی، تحول در دولت و تحول در نظم اجتماعی.
نرم‌افزار این تحول عدالت و پیشرفت است؛ اگر در سه رکن منابع انسانی، ساختارها و نرم افزارها تحول صورت نگیرد اتفاق خاصی در جامعه صورت نخواهد گرفت.
تحول یک کار نهضتی است؛ باید با روحیه جهاد، حرکت بزرگی در همه عرصه‌ها راه انداخت و همه را به میدان آورد؛ گفتمان‌سازی و جهادِ تبیین گره‌خورده در جهاد محرومیت‌زدایی و پیشرفت است.

اجتماع مردمی هسته‌های جهاد و پیشرفت جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ با حضور سید ابراهیم رییسی؛ رئیس جمهور و سید احمد عبودتیان؛ دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌ سازی دولت در حسینیه جماران برگزار شد.

#دولت_مردمی
#جهاد_پیشرفت

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
https://yaran-khorasan.com/24171

مطلب پیشنهادی

طوفان شن

امام خامنه‌ای: در تاریخ ۱۳۵۹/۲/۱۲ و در خطبه‌های نماز جمعه تهران، مسأله‌ی شکست ایالات متحده آمریکا در تجاوز به ایران در صحرای طبس را نمونه‌ای از تحقق سنت الهی «از بین رفتن امپراتوری‌های ظالم» دانستند و با تشریح نمونه‌های تاریخی دیگر از تحقق این سنت ال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code