خانه / نگارخانه / تصویر / راهبرد موثر در مقابله با اغتشاشات جوکری چیست؟ آیا با آرایش کلاسیک میتوان توفیق موثر در مقابله با آرایش مدرن اغتشاش گران کسب کرد؟
راهبرد موثر در مقابله با اغتشاشات جوکری چیست؟ آیا با آرایش کلاسیک میتوان توفیق موثر در مقابله با آرایش مدرن اغتشاش گران کسب کرد؟

راهبرد موثر در مقابله با اغتشاشات جوکری چیست؟ آیا با آرایش کلاسیک میتوان توفیق موثر در مقابله با آرایش مدرن اغتشاش گران کسب کرد؟

امام خامنه ای:
در همه‌ی زمینه‌ها آماده‌ به‌ کار باشید. #بسیج در همه‌ی #محله‌ های کشور، راهبرد و تاکتیکِ آماده داشته باشد؛ در مقابل حوادث گوناگون، تاکتیک‌ها و راهبردهای آماده داشته باشید؛ هم در زمینه‌های دفاع سخت و #نیمه‌_سخت ، هم در زمینه‌های گوناگون دیگر. غافلگیر نشوید ؛ سعی کنید در هیچ قضیّه‌ای #غافلگیر_نشوید
تجربه‌ی کمیته‌ها در سال ۶۰ تجربه‌ی خوبی است، از آن #تجربه استفاده بشود. کمیته‌های انقلاب اسلامی در سال ۶۰ در محلّات مختلف، در جاهای مختلف، همه ‌جا #حضور داشتند؛ همیشه هم حضور داشتند؛ هر حادثه‌ای که در آن منطقه رخ میداد، اوّل چشم انسان می‌افتاد به برادران کمیته. البتّه آنها تازه‌کار بودند، آگاهی‌های امروز شما را، توانایی‌های امروز شما را اصلاً نداشتند، امّا #حضور_دائمی داشتند؛ این حضور دائمی خیلی مهم است.

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
https://yaran-khorasan.com/25842

مطلب پیشنهادی

951951ffdf5ce66173658ec5053b22403460 - میلاد حُسن مجسّم بر زبان پیغمبر خاتم

میلاد حُسن مجسّم بر زبان پیغمبر خاتم

امام خامنه ای: میلاد امام مجتبی، امام حسن (علیه الصّلاة و السّلام)؛ حُسن مجسّم بر زبان پیغمبر خاتم (صلّی الله علیه و آله) که این نام را ایشان بر روی این مولود گذاشتند -و این خیلی با عظمت است، خیلی مهم است که پیغمبر این بزرگوار را، این کودک مبارک را «

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code