خانه / کار ویژه / تشکیلات / گردهمایی فعالان رزمایش مواسات و همدلی مشهد مقدس
گردهمایی فعالان رزمایش مواسات و همدلی مشهد مقدس

گردهمایی فعالان رزمایش مواسات و همدلی مشهد مقدس

گزارش گردهمایی فعالان رزمایش مواسات و همدلی

اسباب بازی های میدان اعدام

اسباب بازی های میدان اعدام عنوان تجربه آقای نوید سرو آزاد مسئول خیریه رویش میباشد که روایت چگونگی تشکیل کمیته اجتماعی رویش در محله قرقی از زبان معلم فیزیک را در گردهمایی فعالان رزمایش مواسات و همدلی مشهد مقدس به اشتراک گذاشتند.

داستان آگهی روی آیینه

داستان آگهی روی آیینه عنوان تجربه آقای علی رخی صاحب آرایشگاه نمونه خیابان دیدگاه لشگر میباشد که روایت چگونگی تحت پوشش قراردادن ۱۳۰۰ خانوار را در گردهمایی فعالان رزمایش مواسات و همدلی مشهد مقدس به اشتراک گذاشتند.

امید من به شما دبستانی هاست با ذکر مثال

امید من به شما دبستانی هاست با ذکر مثال عنوان تجربه آقای سیدرضا خاتم پور از آموزش پرورش میباشد که روایت اعتکاف در کارگاه خیاطی و اردوی دانش آموزی که برگزار نشد اما… را در گردهمایی فعالان رزمایش مواسات و همدلی مشهد مقدس به اشتراک گذاشتند.

به خاطر یک متر پارچه

به خاطر یک متر پارچه عنوان تجربه خانم محرابی خواهر شهید مدافع حرم حسین محرابی میباشد که روایت رشادت خواهران شهدا در پشتیبانی از جبهه مبارزه با کرونا را در گردهمایی فعالان رزمایش مواسات و همدلی مشهد مقدس به اشتراک گذاشتند.

خزانه دار بانک، راننده شد!

خزانه دار بانک، راننده شد! عنوان تجربه آقای محمدصادق قاسم پور مدیر بانک شعبه میدان میباشد که روایت همراهی کارمندان بانک در جهت همدلی و خدمت اجتماعی را در گردهمایی فعالان رزمایش مواسات و همدلی مشهد مقدس به اشتراک گذاشتند.

تحول از قصابی خیابان شهید غلامی

تحول از قصابی خیابان شهید غلامی عنوان تجربه آقای محمدصادق رستم زاده معلم دبستان روستای قره جنگل میباشد که روایت تفاوت محرومیت و محرومیت پنداری در همسفره شدن با همسایه را در گردهمایی فعالان رزمایش مواسات و همدلی مشهد مقدس به اشتراک گذاشتند.

تقابل در میدان شهدا

تقابل در میدان شهدا عنوان تجربه آقای علی محبت شریفی مسئول مجموعه کهف الحسن (ع) میباشد که روایت تبدیل شدن فعالیت فرهنگی به فعالیت های اجتماعی در محله ساختمان را در گردهمایی فعالان رزمایش مواسات و همدلی مشهد مقدس به اشتراک گذاشتند.

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
https://yaran-khorasan.com/11994

مطلب پیشنهادی

01622230ff2e18c0e12bfb62be91be4d9568 - اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی

اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی

با حضور عوامل در مشهد مقدس با حضور : قربانعلی طاهرفر (کارگردان) تورج الوند (بازیگر) علیرضا استادی (بازیگر) جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ مشهدمقدس، پردیس سینمایی هویزه ساعت ۲۱ مشهدمقدس، پردیس سینمایی پارک بازار لینک خرید بلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code