خانه / کار ویژه / رصد / رهبر انقلاب در تحلیل حوادث آبان‌ماه:

رهبر انقلاب در تحلیل حوادث آبان‌ماه:

مردم مطالباتی دارند؛ در اغلب موارد هم حق با مردم است
اما مطالبات یک مسئله است و فتنه‌سازی دشمن کار دیگر

رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار پرستاران:
[درباره‌ی حوادث آبان‌ماه] نکته‌ی بسیار مهمی وجود دارد که ملت ایران با بصیرتی که دارند، کاملاً توجه کردند که مردم مطالباتی دارند که در اغلب موارد هم حق با مردم است [اما] مطالبات مردم یک مسئله است، فتنه‌سازی از مطالبات یک مسئله‌ی دیگر است؛ دومی کار دشمن است.

دوست وقتی میبیند ماشین در سربالایی کُند حرکت میکند، کمک میکند؛ دشمن وقتی دید ماشین حرکت نمیکند، باد لاستیک را هم خالی میکند. دشمنان ما دائم از اول انقلاب در حال این کارها بودند.

در آبان مردم مطالباتی داشتند؛ دشمن که افرادی را آماده کرده بود، از فرصت استفاده کرد و شروع به تخریب کرد.

بصیرت مردم اینجا بود که تا کار دشمن را دیدند، کنار کشیدند و فتنه‌گر تنها ماند. فتنه‌گر سعی میکند در میان مردم، خود را پنهان کند. بصیرت و #هوشیاری مردم، کار را خنثی کرد.

به نظر من آن کسانی که از مطالبات مردم سوءاستفاده میکنند غالباً کسانی هستند که با سرویس‌های اطلاعاتی دشمن ارتباط دارند. آن کسانی که صورتشان را میبندند و به انبار بنزین و گندم حمله میکنند که آتش بزنند و در شهر، زیربناها را –چه متعلق به مردم، چه متعلق به دولت– تخریب میکنند، حالا بعضی شاید هیجانی این کارها را بکنند ولی گردانندگان با سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه مرتبطند. ۹۸/۱۰/۱۱
#هوشیار_باشیم

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
https://yaran-khorasan.com/8778

مطلب پیشنهادی

تصاویر اختصاصی الجزیره از لحظه انفجار ساختمان محل استقرار نیروهای اشغالگر اسرائیل

پس از هدف قرار گرفتن توسط گروه های مقاومت فلسطین. میزان دود برخاسته حاکی از حجم این انفجار بزرگ است که طبق گفته ارتش اسرائیل ناشی از شلیک رزمندگان فلسطینی به دو ساختمانی است. که نیرو های اسرائیلی مشغول بمب گذاری برای منفجر کردن آن بوده اند. #

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code