دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کار ویژه / رصد / بیانیه مشترک ۳ تولیت حرم های مطهر

بیانیه مشترک ۳ تولیت حرم های مطهر

تولیت های آستان قدس رضوی‏، حرم حضرت معصومه (س) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) درباره بسته شدن درب های حرم های مطهر بیانیه مشترکی صادر کردند.

با ورود و شیوع بیماری کرونا و توصیه‌های مقامات بهداشتی در مخاطرات جدی تجمعات، مدتی است که کلیه‌ی اجتماعات و برنامه‌های گروهی عتبات مقدسه به حال تعلیق درآمد و اکنون با گسترش و مخاطرات جدی‌تر کرونا در سطح کشور و جهان، با قلبی شکسته و دلی پردرد، تصمیم سخت ایجاد محدودیت موقت انجام گرفت و لذا با حزن و اندوه فراوان عذرخواهی خود را به پیشگاه اهل بیت(ع) در عدم امکان ارائه خدمات به زائران عزیز حرم‌های مطهر ابراز می‌داریم.

ان‌شاءالله با همکاری سازمان صداوسیما و مجموعه‌های رسانه‌ای و فضای مجازی، امکان زیارت از راه دور و ارتباط تصویری با مضجع منور حضرت ثامن الحجج(ع) و مراقد حضرت معصومه(س) و حضرت عبدالعظیم(ع) برای دلدادگان آن بزرگواران فراهم گردیده است.

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
https://yaran-khorasan.com/10022

مطلب پیشنهادی

خنده های عاشقانه

این خنده ها نشان می‌دهد که تاریخ راه درستی را رفته است، تا بیداری ملت ها تا بیداری وجدانها علیه ظلم و استکبار، تا امروز.... قربون لبخند های عاشقانه همتون به یاران خراسانی در ایتا بپیوندید: ارسال عدد 8 به سرشماره 30001572

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code