دوشنبه , اردیبهشت ۱۷ ۱۴۰۳
خانه / کارگروه ها /  مدیریت فرهنگی / سخنان هانی ایرانمنش (مسئول مرکز رشد ستاد پیشرفت جامع) در اجتماع مردمی هسته‌های جهاد و پیشرفت

سخنان هانی ایرانمنش (مسئول مرکز رشد ستاد پیشرفت جامع) در اجتماع مردمی هسته‌های جهاد و پیشرفت

تحول باید با محوریت و پیشرانی محرومین رقم بخورد و این شدنی نیست مگر با تحول در حرکت‌های جهادی، تحول در دولت و تحول در نظم اجتماعی.
نرم‌افزار این تحول عدالت و پیشرفت است؛ اگر در سه رکن منابع انسانی، ساختارها و نرم افزارها تحول صورت نگیرد اتفاق خاصی در جامعه صورت نخواهد گرفت.
تحول یک کار نهضتی است؛ باید با روحیه جهاد، حرکت بزرگی در همه عرصه‌ها راه انداخت و همه را به میدان آورد؛ گفتمان‌سازی و جهادِ تبیین گره‌خورده در جهاد محرومیت‌زدایی و پیشرفت است.

اجتماع مردمی هسته‌های جهاد و پیشرفت جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ با حضور سید ابراهیم رییسی؛ رئیس جمهور و سید احمد عبودتیان؛ دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌ سازی دولت در حسینیه جماران برگزار شد.

#دولت_مردمی
#جهاد_پیشرفت

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
https://yaran-khorasan.com/24171

مطلب پیشنهادی

عمل در کار است…

امام خمینی : حضرت صادق -سلام الله علیه- از قراری که نقل شده است، آن آخری که در معرض موتشان بوده است، جمع کردند عده‌ای را دور خودشان از عشیره خودشان گفتند که شما فردای قیامت نیایید بگویید که من مثلًا پسر حضرت صادق بودم، من برادر او بودم، من زن او بودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code